14 Şubat 2017 Salı

nasıl anlatsam çok iyi biliyorum (part 2)


Birden bire ilham geldi,geçen sefer yazdığım hikayenin devamını yazıyorum.
İyi okumalar...

Abla son bir çare kardeşin babasıyla iletişime geçmiş.Baba senin ailenle konuşucam bana yazma diyerek ablayı başından savmış. Abla duruma anlam veremese de annesinin numarasını seve seve yollamış.
Kardeşin annesi ablanın annesini aramış. Ablanın annesi duruma anlam verememiş.Kosakoca kızın sorununu bana niye getiriyorlar ki? Kızımla halletsinler demiş.
Abla kardeşinin annesini aramış. Uzuuun uzun konuşmuşlar...
Anne ablaya sürekli yalancı demiş. Bambaşka hikayeler anlatmış. Abla her söylenenin doğrusunu anlatmaya çalışmış. Ancak kardeşinin annesi sürekli söz kesiyor sürekli üste çıkmaya çalışıyormuş. Abla sakinliğini ve dürüstlüğünü korumuş...Her şeyi tüm doğruluğu ile anlatmış.Ancak -doğal olarak- anne kızının tarafını tutmuş ve ablaya borcunu vermeyeceğini ve onu aramamasını söylemiş.Onları tehtid ettiğini söylemiş. Evet haklı iken elim kolum bağlı oturmayacağım demiş abla. Siz 1 aydır tüm aile benim mesajlarıma cevap verip sözünüzü tutmuş olsaydınız ben bana cevap vermeniz için bu yolu seçmek zorunda kalmazdım.Ama bakın şimdi ne güzel aramamı açtınız hemen.!!!
Anne sen her paraya sıkıştığında bizi tehtid edip para istersin diyip konuyu kapatmış. Abla kahrolmuş...Kardeş ondan köşe bucak kaçarken bile ona iş bulmaya çalışan abla bu sözleri duymayı haketmemiş. Ama duymuş ya...İçindeki son sevgi ve saygı kırıntısı da yok olmuş...Anne suç duyurusunda bulunacaklarını söylemiş mahkemede görüşürüz demiş...Oysa ki kız kardeşi gibi suç işlememiş ki...sadece ilham perisi geldikçe hikayeler yazıyormuş o kadar...Anneye son sözü " kızınız size çekmiş,malesef" olmuş.

(Bir varmış bir yokmuş,siktir git.SON.)


Bu sefer ilham biraz kısa ve ruhsuz geldi...Kusuruma bakmayın...Umarım bu hikayedeki gibi olaylar başınıza gelmez...Empati duygusu çok gelişmiş biri olarak çoook acı verdiğini söyleyebilirim. Yani yaşamış olsaydım verebileceğini...Eminim hikayedeki abla hayatına oklar yukarıyı gösterecek şekilde devam ediyordur. Ama kardeş...

Artık umrumda değil...Hikayenin sonu...

------------------------------------------------------

Artık iyi bir insan olmak istemiyorum. Allah'a havale etmek istemiyorum. Herkes umarım yaptıklarının sefasını da cefasını da çeker...Başkalarının bokunu ben çekemem...
Yeni yıl kararım....

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. abla seni kaybeden kendi kaybeder canını sıkma. hayatta var malesef böyle insanlar,can yakıp sonra hiçbir şey olmamış gibi kaçıp gitmeleri onlar için alışkanlık haline gelmiş. (seni seviyorum abla benim için gerçek bir ablasın .bu zamanda doğruya doğru yanlışa yanlış diyebilecek kadar cesur bir insansın

    YanıtlaSil
  3. Hayata ve insanlara karşı güvenini kaybetmen beni çok üzdü. İnsanın sevip güvendiği kişilerden kazık yemesi çok kötü. Bazı insanlar kişilerin güler yüzünü kullanıyor herkese yardım edip yüzüne gülünce saf salak sanıyorlar, iyi niyetini kullanıyor ilan.sen bilinçli ve sorumluluk sahibi bir insansın ve dürüstsün inşallah karşına senin gibi insanlar çıkar. Ve inan zamanla ilahi adalet tecelli ediyor, insanlardan hakkın neyse alabiliyorsan dürüst yolla al. Olmadı boşver, en büyük üzüntüm birilerine güvenemeyecek ve inanmadan çnce bin kere düşünmen gerekecek olması. Allah yar ve yardımcın olsun çok üzüldüm. İnşallah bir daha aynı şeyleri yaşamazsın

    YanıtlaSil
  4. İnsanın tanıdığını sandığı kişilerin bir anda değişmesi ne kadar üzücü biliyorum.Kardeş hatalı-en kibar şekliyle- kardeş küçük der sebep bulur insan da yaşlı başlı insanların böyle davranması tahammül edilemez.Çocuğunu tanımayan huyunu bilmeyen aile olur mu ? Ya da tanımadığı insanı yalancılıkla itham edecek,haklı olma ihtimalini bile düşünmeyen ? Bu mu yetişkinlik ? En azından çocuğunun adını,gururunu kurtarmayı seçmek yerine kendilerini daha da aşağılayan falan.Bir insan bambaşka bi hayat kurmaya çabalarken belki de sırf kızları başaramadı diye kinlenen,haksız olduklarını bilseler bile bunu reddeden.
    Tanıdığım pek çok "yetişkin"den daha olgunsun sen her zaman.Umarım çözebilirsin bu mevzuyu.

    YanıtlaSil
  5. Yazıklar olsun yaşanmışlıkların hatrina diye vazgeçme bence gerekirse davalık ol, ol ki yanına kalip yarin senin canını yaktigi gibi baskasininda canini yakmasin senem abla..

    YanıtlaSil